Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Volkwagen diğer markalar gibi arızalı araçları geri çağırmalıdır  (Okunma sayısı 3175 defa)

iyi günler arkadaşlar
Toyota firmasının arızalı araçları servislere çağırmasını  volkwagen de örnek alarak  arızalı olan araçları  geri çağırmalıdır.Doguş oto bu şekilde davranarak ne yapmayı amaç edinmiş.Ben bir müşteri olarak hiç memnun değilim.Böyle duyarsız  bir üreticinin, böyle kabadayı tavırlı bir distürübütörün ( git istediğin yere şikayet et, bizimde avukatlarımız var diyen bir zihniyetin ) ve servislerinde abi bizzat garantisi benim diyen ustaların çalıştığı müşteri memnuniyetsizliğinin had safhada olduğu bir firmanın aracını kullanmak istemiyorum. >:( >:( >:(

VW ile servis/bakım/onarım ne zaman muhattap olduysam...hep bir sorunla karşılaştım...

Vaktim olsa elimdeki belgelerle beyaz masaya başvuracağım ama kimseyle muhattapta olmak istemiyorum, bıktım...
2006 VW ABT Polo 1.4 Trendline ABS Polo 9n3 ABT Tuning ve Cruise Control

aynı sekılde bende edırne vw mercan ıle aynı sıkıntıyı yasadım aracımı oradan almama ragmen aracımın on rot mılı ve arka kalıperlerı garantıye sokmamak ıstedıler ve bende corlu vw çalışkan ı aradım ve aracımı getrmemı sorunu cozeceklerını soyledıler gıttım ve aynı gun sorun halledılıp gerı gonderıldım edırne vw mercan servısı kımseye onermıyorum kesınlıkle gıtmeyın tamamıyle kendı menfaatlerını dusunen bır servıs..burada anlatmak ıstedıgım bazı servısler ınsanların işi olsun dıye ugrasıyor bazıları para kazanmak ıcın.servıstenn servıse degısıyor arkadaslar o yuzden 1 servıs belırlemelı ve devamlı ona gıtmek daha ıyı bence..

iyi günler arkadaşlar
lütfen mücadele edin.Zaten adamların amaçları müşterileri yıldırmak.Dikkat ederseniz televizyonlarda reklam yapmaya başladılar.Reklemın yerine arızaları giderselerdi Toyota gibi daha iyi olurdu.Ben müşteri olarak toyotanın sattıgı araçları sahiplenme davranışından dolayı toyotayı tercih ederim.Bana soranlara vw hakkında gerçekleri anlatıyorum.
« Son Düzenleme: 11 Haziran 2010, 11:01:33 Gönderen: Murat ÜZÜMCÜ »

arabayı almadan once hızmet soslesmesı yapmak lazım araba almak bısey deyıl garantsı servısı ınsanı herseyden yıldırıyor 40bını verıp kapıda yatıncada ınsanın cok zoruna gıder dogrusu. devlet vergıyı ıyı gıydırıyor fakat bu satıs sonrası ıcınde cok cok daha etkın bır tuketıcı mahkemesı duzenlemelı elın oglu mahkemede hak arar bızımkı hatta bır deyımıde vardır duymussunuzdur" mahkemede surundurmek" hak aramak surunmek oldu  >:(

arabayı satana kadar ağzımdan girip burnumdan çıktılar yalakalığın birir bin para servise gelince tırt ...başımdan geçen bi olayı anlatiym: arabayı aldım sol cam fitli çıkık yerinden neyse servise götürdüm "maslak doğuş oto"ya yapıştırdılar arabayı alıp eve götürdüm ne göriym sol kapı kenarı ezik hemen arabayı alıp geri gittim bu ne hal neymiş efendim özür dileriz kaldırma zincirlerinden birini kapıya sıkıştırmışlar şerefsizler banada bişey belli etmiyolar belki görmem diye akılları sıra yutturacaklar bağırdım çağırdım orda neyse ezik olan yer boyandı ama 2000km deki arabam alalı 1hafta olmuş boya yedi bu itlerin yüzünden yani diyeceğim oki hangi marka olursa olsun hangi ürün olursa olsun Türkiyede satana kadar hürmet ondan sonra bişey yok hakkınızı arayacağınız düzgün işleyen bir sistemde yok va sanırım söylenecek tek bişey kalıyo BURASI TÜRKİYE...