Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Kafama takıldı da...  (Okunma sayısı 19604 defa)

Ynt: Kafama takıldı da...
« Yanıtla #14 : 31 Ağustos 2007, 21:58:19 »
arkadaslar bu baskı balata olayına bende bıseyler soylemek ıstıyorum abımde caddy vardı 80.000 km de ıkı defa baskı balata volant degısımı yaptılar okadar nazıkkı asla zorlamaya gelmıyo bıde benım yakın bı arkadasımda t5 var 60 bındeydı ıkıncı baskı balata volant degısımı yaptılar tabı bunu bıtanesı 1500 ytlye varıyo oysa benım 2001 model t4 2.5 cıt vanım var 114000 km olmasına ragmen daha ılk defa baskı balata volantdegısımı yaptırdım  anlıtycanız soylentıler bosa degıl ... bıde ben bısey sormak ıstıyoprum arkadaslar benım araba debrıyajın hemen hemen en sonunda kavrıyo bunun ıcın yokusta bıraz zorlanır gıbı oluyo acaba bızımkındemı bı sorun var daha debrıyajı degıselı 3000 km oldu

Ynt: Kafama takıldı da...
« Yanıtla #15 : 31 Ağustos 2007, 22:02:32 »
arkadaslar benden yetkılı servıslerden baskı balata fıyatı ıcın 1250 yetle ıstedıler ben aynı parcayı aynı kalıte aynı marka aksaraydakı parcacıdan sedece 760 ytlye aldım aklınızda bulunsun arastırmadan pahalı parcaları bıyerden almayın enaz uc bes parcacıyı gezın karsılastırın

Ynt: Kafama takıldı da...
« Yanıtla #16 : 01 Eylül 2007, 00:18:31 »
arkadaslar bu baskı balata olayına bende bıseyler soylemek ıstıyorum abımde caddy vardı 80.000 km de ıkı defa baskı balata volant degısımı yaptılar okadar nazıkkı asla zorlamaya gelmıyo bıde benım yakın bı arkadasımda t5 var 60 bındeydı ıkıncı baskı balata volant degısımı yaptılar tabı bunu bıtanesı 1500 ytlye varıyo oysa benım 2001 model t4 2.5 cıt vanım var 114000 km olmasına ragmen daha ılk defa baskı balata volantdegısımı yaptırdım  anlıtycanız soylentıler bosa degıl ... bıde ben bısey sormak ıstıyoprum arkadaslar benım araba debrıyajın hemen hemen en sonunda kavrıyo bunun ıcın yokusta bıraz zorlanır gıbı oluyo acaba bızımkındemı bı sorun var daha debrıyajı degıselı 3000 km oldu

sevgili arkadasim vw araclarinin hepsi debriyaji gec kavrar.nedeni guvenlik icinmis her ne kadar dogru ise artik(antalya basaran otomotivden aldigim bilgi)
aslinda bu baski ve balatalar sorunlu degil.suc biraz bizde kullanmayi bilmiyoruz.eski araclarimizda aliskanlik olmus ayagimizi debriyajin ustunde cok tutuyoruz.adamlar sol tarafa koskacaman ayak koymak icin yer yapmislar ama aliskanliklari yikmak guc.
ayrica yeni transporter ve caravelle de hill hold diye bir sistem var.yokus yukari kalkislarda yardimci.eger bu sistemi kullanmayi bilirseniz hem araciniz geri kacmaz hemde debriyajda ayaginizi tutmazsiniz.
bakiniz yeni transporter ve caravellelerin debriyajlari cok yumusaktir.inananin son model araclarin bile debriyajlari o kadar yumusak degil.bunun ustune kavrama noktasida epey yukarda oldugundan kisilerde ayaklarini debriyajin uzerinde tuttuklarindan aracta giderken kavrama noktasina getirdiginiz an eger biraz fazla sure ile yaparsaniz baski balata cok rahat yipranir.
yani kullanici hatasidir.

bence vw nin bunda bir sucu yok.fakat kesinlikle dogus otomotivin cok cok sucu var.
1.baski balatanin bu kadar pahali olmasi hangi ticaret ahlakina sigar?mercedes gibi araclarin bile bu kadar ucreti yok...
2.diger mesajimda yazdigim gibi her 100 caddy nin caravellenin ya da transporterin 1-2 sinde cikan bu arizayi makul bir ucrete degistirse ya da garantiden degistirse daha guzel olmaz miydi?simdi herkesin diline dustu ve inanin sirf bu yuzden vw pazarda kayiplar yasamayi basladi.(benjim dusuncem)
3.su anda inanin caddy-transporter-caravelle araclarindan birisini alacak olsam 2 kere dusunurum ve lanet olsun der caddy yerine doblo caravelle yerine fiyat farkini verip viano alirdim.bunun tek nedeni baski balatadir.

yoksa vw araclari hepimizinde bildigi gibi saglam kaliteli konforlu araclardir.ama dogus otomotivin uyguladigi bu strateji hic hos degil.zamaninda cok calistilar Turkiye ye vw nin adini duyurdular ama simdi yaptiklari icime hic sinmiyor.sirf bu yuzden vw almaktan bile vazgecebilirim.yazik...

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: Kafama takıldı da...
« Yanıtla #17 : 01 Eylül 2007, 00:23:44 »
VW'de yukarda kavrama 96 Golf'te bile var. Çözümü yok hepsi böyle.
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Çevrimdışı escocem

  • street racer
Ynt: Kafama takıldı da...
« Yanıtla #18 : 01 Eylül 2007, 00:39:46 »
çözümü var ayarını yapın abi dipte tutsun olmazsa söleyin bir yolu daha var biraz uğraştırır ama olur:)osman msnden ekledim iptalmi ettin :bekleriz:

Ynt: Kafama takıldı da...
« Yanıtla #19 : 01 Eylül 2007, 00:54:21 »
osman msnden ekledim iptalmi ettin :bekleriz:

İptallerin adamı Osman... :t

Ynt: Kafama takıldı da...
« Yanıtla #20 : 01 Eylül 2007, 10:49:39 »
Aldık Bi Kere caravelle. Mecbur Katlanıcaz Artık.
gülü seven Dikenine katlanır Misali..
VW gerçekten çok güzel Araba yapıyor ama bu Servis Mantığı gerçekten içler Acısı.
Yakın Bir Zamanda VW'nmi var Derdin var Denmeye başlicak.

Ynt: Kafama takıldı da...
« Yanıtla #21 : 06 Eylül 2007, 22:03:10 »
escocem kardesım sen bıolmıyosun heralde yenı tıp vw lerde artık ayar dıye bısey yok tamamıyle elktronık olarak kendısı ayarlıyo debrıyaj telı yokkı ayar yapasın bunun tek cozumu ustamın dedıgıne gore eskı balatayı cıkarıp yenısını takma degıl ustune balata caktırmak budatabıkı 90.000 100.000 km gıdecegıb yerde  15-20000 km bıtıyo baska bı cozumu yok amakım nederse desın vw nın ustune araba yok 10 semneden berı vw transporter kullanıcısıyım hıc bıseye degısmem

Çevrimdışı gau

Ynt: Kafama takıldı da...
« Yanıtla #22 : 03 Temmuz 2008, 01:43:39 »
t5 30.000kmde köye  inip çıkıyorum.yollar felaket,dar,yokuş dur kalk köyden inerken hele ateş gibi olyo fren blataları...şuana kadar aracın ön karteri oda sert kullanma nedeniyle yere sürtmekle kırıldı ve değiştirdim bide yağını değiştik 10bin kmde başkada sorun yok taş gibi .



Ynt: Kafama takıldı da...
« Yanıtla #23 : 20 Eylül 2008, 23:04:12 »
mrb arkadaşlar,

debriyaj hakkında bir iki sözde ben edeyim musadenizle; debriyajda sorun tamamen kullanım hatasıdır,kusura bakmayın.debriyaj kavrama noktasını hissederek kullanılası ve bu noktayı olabildiğince çabuk geçmeyi çalışmak gerekir.dik rampalarda kalkışlarda buna daha özen göstermek gerekir.çok ama çok önemlisi kullananlar fark etmiştir, rampada geri kalkış debriyajın baş düşmanıdır,kesinlikle çok mecbur kalınmassa bu işlem yapılmamalıdır.hele her gün park ederken veya yük boşaltmak-almak için biyere geri rampada yanaşıyorsan,debriyajda klm. sorgulamaya hakkımız yok.hemen eline alırsın debriyajı.

fiyatlara gelince ,faiş fiyatlara volant dahildir. volant 500ytl debriyaj set 400ytl işçilik hariç.işçilik max.200ytldir.luk veya sach olur.90 bin bakım  max.750 ytl işçilik dahil yag ve tüm filitreler dahil tabiki triger kayış ve bilyaları dahil.devirdaim(su pompası) dahil

saygılarımla

Ynt: Kafama takıldı da...
« Yanıtla #24 : 04 Ekim 2008, 11:59:56 »
Wla biz ticaretle uraştıımız için bizm ailede nerdeyse herkesde wr T5.Ama şu zamana kadr bir sorun çıkmadı aldıımız Translarda.
TЯΑЙs-ςІ¶....!