Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!  (Okunma sayısı 8500 defa)

Çevrimdışı burak_37

  • volumeııııııı[]ı bassııııııı[]ı treableııııııı[]ı
T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!
« : 03 Aralık 2008, 21:18:33 »
Motorla  ilgili sorunumuz yok Alllah'a şükür ama kağılarda çok sorunumuz var abiler kapının içi resmen boş yumruk atsam içine geçecek müzik sesini biraz açtım mı tamam .müzik sesi yerine kapı sesi geliyo ben bundan çok rahatsız oluyorum galiba kapıyı uhuyla yapıştırmışlar :D >:(

Çevrimdışı burak_37

  • volumeııııııı[]ı bassııııııı[]ı treableııııııı[]ı
Ynt: T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!
« Yanıtla #1 : 03 Aralık 2008, 21:19:10 »
bunu ne yapmamız lazım

Ynt: T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!
« Yanıtla #2 : 04 Aralık 2008, 01:04:25 »
konu pek anlaşılmamış gibi  ???  en azından ben anlamadım :-\

Çevrimdışı ®oyal

    Otomobil
    T5'04
    Şehir
    Bursa
Ynt: T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!
« Yanıtla #3 : 05 Aralık 2008, 08:12:24 »
Burak kardeşim bende bu dertten muzdaribim.Müzik sesini yükseltirken çıkan kapı sesi çok rahatsız edici.
Kapı içlerinin bilinçli birinin sökmesi lazım.İçine ses izolasyonu malzemesi olarak yalıtım yapak lazım.Elyaf,sünger yada daha pahalı olan kombi içi izolasyonu malzemesi olabilir.

Çevrimdışı burak_37

  • volumeııııııı[]ı bassııııııı[]ı treableııııııı[]ı
Ynt: T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!
« Yanıtla #4 : 06 Aralık 2008, 22:48:50 »
 ..:Dbabam arabayı hiç standartlarını bozmadan binmeyi sevdiği için bunu yaptırmamız zor

Çevrimdışı ®oyal

    Otomobil
    T5'04
    Şehir
    Bursa
Ynt: T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!
« Yanıtla #5 : 26 Aralık 2008, 12:53:16 »
Yeni sorun çıktı ısıtma sistemi fan yönlerdirme ayarı teli kısa geliyor .Tel yuvasından çıkıp düğme boşa dönüyor sadece ön cama hava üflüyor.VW yeni uzun tel çıkarmış isteyenler onu satın alıp takıyor.
Ben bu telde nalmadım düğmeyi soldan sağa çeviriyorum sağdan sola çevirdiğin zaman tel yerinden çıkıyor.

Çevrimdışı burak_37

  • volumeııııııı[]ı bassııııııı[]ı treableııııııı[]ı
Ynt: T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!
« Yanıtla #6 : 27 Aralık 2008, 22:07:19 »
sizin arabada pek  gizemliymiş yahu=)

Ynt: T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!
« Yanıtla #7 : 29 Ocak 2009, 13:36:51 »
aynı olay bizim arabada da vardı azcık sesi yükseltince tırt tırt ediyodu kapı çok iğrenç >:( kapı kolu gergisinden kaynaklanıyo diye düşündüm çünkü kapı kolunu kendime doğru çekili tutunca ses gelmiyodu.o ses için servise götürdüm arabayı salaklar kolonu değiştirmişler abim vw yetkili servisinde çalışıyo fırında bi gün de ona dedim kapıdan ses geliyo diye o götürdü yapmışlar nasıl iş anlamadım ama sinir oldum sanki biz bişeyden çakmıyomuşuz da başlarından savıyolar artık servise güven kalmadı uyuz adamlar arabanın biyerini ellesek değiştirsek orjinalden çıktı garanti dışı diye kabul etmiyolar.temmuz 2009 dan sonra görürler onlar bidaha önünden geçer miyim servisin özel servisin gözünü seviyim yetkili servislerden daha titiz daha uygunlar.neyse çok doluyum kusura bakmayın iyi forumlar
http://img237.imageshack.us/img237/4259/signature0p.png
♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣

Çevrimdışı burak_37

  • volumeııııııı[]ı bassııııııı[]ı treableııııııı[]ı
Ynt: T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!
« Yanıtla #8 : 03 Şubat 2009, 13:35:21 »
aynı olay bizim arabada da vardı azcık sesi yükseltince tırt tırt ediyodu kapı çok iğrenç >:( kapı kolu gergisinden kaynaklanıyo diye düşündüm çünkü kapı kolunu kendime doğru çekili tutunca ses gelmiyodu.o ses için servise götürdüm arabayı salaklar kolonu değiştirmişler abim vw yetkili servisinde çalışıyo fırında bi gün de ona dedim kapıdan ses geliyo diye o götürdü yapmışlar nasıl iş anlamadım ama sinir oldum sanki biz bişeyden çakmıyomuşuz da başlarından savıyolar artık servise güven kalmadı uyuz adamlar arabanın biyerini ellesek değiştirsek orjinalden çıktı garanti dışı diye kabul etmiyolar.temmuz 2009 dan sonra görürler onlar bidaha önünden geçer miyim servisin özel servisin gözünü seviyim yetkili servislerden daha titiz daha uygunlar.neyse çok doluyum kusura bakmayın iyi forumlar
abi o kapı kolundan gelmiyor.aslında ilk bakışta insana öyle geliyo ama değil.kapıyla konsolun buluştuğu bir yer var  ordan geliyor.biliyorum tam olarak anlatamadım .elimde resim olmadığı için gösteremiyorum.

Ynt: T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!
« Yanıtla #9 : 03 Şubat 2009, 15:11:06 »

bahsettıgın kısım burasımı ses burdanmı gelıyor demek ıstedin?

Çevrimdışı burak_37

  • volumeııııııı[]ı bassııııııı[]ı treableııııııı[]ı
Ynt: T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!
« Yanıtla #10 : 03 Şubat 2009, 22:44:54 »
aynen öle abicim buradan ses geliyor

Ynt: T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!
« Yanıtla #11 : 04 Şubat 2009, 12:37:12 »
hayır beyler sesin tam olarak geldiği yer bu ayna kumandası ve cam açma düğmeleri var ya ordan. aman neyse ya sallayın ses kesildi ya gerek yok :D
http://img237.imageshack.us/img237/4259/signature0p.png
♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣

Çevrimdışı burak_37

  • volumeııııııı[]ı bassııııııı[]ı treableııııııı[]ı
Ynt: T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!
« Yanıtla #12 : 04 Şubat 2009, 14:32:57 »
biz şanssızmıyız ne ya.araba sorunlar ha<la< bitmiyor.şimdide lastiklerin yüzeyleri yırtılmaya başladı.sanayiye gittik gösterdik ön-arka yap yada değiştir lastikleri diyor.arabanın altındaki lastikler son derece kötü.michelin lastiklerine artık soğumaya başladım.ne bu ya

Ynt: T5 arabamızda hala sorunlar bitmiyor!!
« Yanıtla #13 : 14 Kasım 2009, 11:21:28 »
Aslında ben ilk aldığımda (0 km) 2008 yılında böyle bir sorun yoktu fakat 2 yıl sonra bu sesleri ben de duymaya basladım.yerini tespit etmek için kapının arabanın on tarafın bakan tarafında hafif ve son bir yükseklik var oradan geliyor titresim sesi.Ya ben ilk aldığımda yüksek ses açmaya kıyamadım ya da bu olay bir süre sonra ortaya çıkıyor.fazla ses açmanızı tavsiye etmem