Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: TRANSPORTER T5 E CHİP TUNİNG UYGULAMASI  (Okunma sayısı 13746 defa)

TRANSPORTER T5 E CHİP TUNİNG UYGULAMASI
« : 09 Temmuz 2010, 20:47:48 »
iyi akşamlar. bir usta transporter aracıma chip tuning yapalım aracın 105 beygirden 130 beygire yükselir dedi. aranızda yaptıran var mı. böyle birşeyi önerir misiniz..

Çevrimdışı Golf_mkIV

  • I love my Pasific :)
Ynt: TRANSPORTER T5 E CHİP TUNİNG UYGULAMASI
« Yanıtla #1 : 09 Temmuz 2010, 22:42:21 »
servise sormustum bizde yaptırcaktık bu iş nasıl oluyor dedim hatırladıgım kadarıyla aracın yazılımıyla ilgili bişiyler yapıyorlarmıs ama motorda bi kaç parçanın değişmesi lazımmıs .. servisteki usta zaten trans larda böle bi özellik var biz bunu yazılımla hallediyoruz ama parçalrının deişmesi lazım aracın orjinalinde öle bi durum var ama gizli biz de onu parçaları değiştirerek be yazılımla beygir artışı yapıoruz demişti ... aradan baya zaman geçtiği için hangi parçalar değişiyor uygulama tam anlamıyla nasıl oluyor unuttm bence yetkili servisle konusursanız daha acıklayıcı bilgi verirler..  :tamamdir

Ynt: TRANSPORTER T5 E CHİP TUNİNG UYGULAMASI
« Yanıtla #2 : 09 Temmuz 2010, 22:44:37 »
enjektor, pompa, ıntercooler, turbo bunlardan bırıdır deyısıcekse bunlar deyısıcek


Ynt: TRANSPORTER T5 E CHİP TUNİNG UYGULAMASI
« Yanıtla #4 : 10 Temmuz 2010, 02:02:41 »
hiçbir parça değişmiyor

Ynt: TRANSPORTER T5 E CHİP TUNİNG UYGULAMASI
« Yanıtla #5 : 10 Temmuz 2010, 16:51:36 »
iyi akşamlar. bir usta transporter aracıma chip tuning yapalım aracın 105 beygirden 130 beygire yükselir dedi. aranızda yaptıran var mı. böyle birşeyi önerir misiniz..

Hiç bir parça değişmiyor hatta kaput bile açılmıyor, sadece yazılım yükleniyor. Ben yaptırdım çok memnunum kesinlikle yakıt vs sorun yok hatta motor dahada rahat şu anda. Kaliteli bilgili bir yerde yaptırmanız şart ama!....

Ynt: TRANSPORTER T5 E CHİP TUNİNG UYGULAMASI
« Yanıtla #6 : 10 Temmuz 2010, 20:26:22 »
Servis sizi yanlış bilgilendirilmiş.Chip tuning işlemi şöyle yapılıyor;

İlk önce aracınız dyno'ya çıkarılıp standart gücü ölçülür, aracın motoru iyiyse üç aşağı beş yukaru 105 hp verir.

Daha sonra OBD girişinden aracınızın ECU yani beynindeki orijinal yazılım okunur ve orijinal yazılımı yedeklenir.

Daha sonra modifiyeli yazılım aracınıza yüklenir ve araç tekrar dyno'ya çıkar, aracın gücü 105 hp'den 130 hp'lere çıktığını rahatlıkla göreceksiniz.

Dyno'ya çıkmasanız bile bu gücü fazlasıyla hissedeceksiniz.

Önemli olan uygulanan yazılımın kaliteli olması, saygılar. Düşünüyorsanız yardımcı olabilirim.
« Son Düzenleme: 18 Mayıs 2017, 15:07:42 Gönderen: ADEMÜÇÜNCÜ »

Ynt: TRANSPORTER T5 E CHİP TUNİNG UYGULAMASI
« Yanıtla #7 : 02 Eylül 2014, 10:57:51 »
Transporter im var 2011 model 105 beygir, istanbulda chip tuning uygulaması yapan kaliteli bir yer varmı, varsa bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: TRANSPORTER T5 E CHİP TUNİNG UYGULAMASI
« Yanıtla #8 : 02 Eylül 2014, 11:12:54 »
pschiptuning.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.
Akıl yaşta değil baştadır.

Ynt: TRANSPORTER T5 E CHİP TUNİNG UYGULAMASI
« Yanıtla #9 : 05 Eylül 2014, 23:33:45 »
Arkadaşım senin transporter ın 105 hp ye uyumlu çoğu parçası ona göre tasarlanmış sen bu aracı tutupta yazılımla 130 hp ye çıkarırsan
1- Arabanın motor ömrü kısalır.
2-Arabanda kara duman atma gibi sorunlar ortaya çıkar.
3-Arabanın fren mesafesi uzar ki bu yüzden chiptuning yaptırdıktan sonra fren sistemini değiştirmelisin.Bu da masraflı olur.Benim fikrim arabanın gücü sana az geliyorsa istediğin beygir ve tork gücüne sahip başka bir araç almalısın.
« Son Düzenleme: 05 Eylül 2014, 23:49:56 Gönderen: E R E N »
Kontrolsüz hız,marifet değildir.

Çevrimdışı edincol

  • Otomobil
    Polo 6N2 - AKK - Comfortline
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: TRANSPORTER T5 E CHİP TUNİNG UYGULAMASI
« Yanıtla #10 : 06 Eylül 2014, 00:12:42 »
Remap işlemi ile yapılan güç artışlarında arabanın durumuna göre %30'a kadar güç artışı kabul edilen sınırlar içinde oluyor. Sizin de dediğiniz gibi araç 130hp güç üretecek şekilde değişiklik yapıldığında sadece en üst devirde alınan maksimum güç değil, alt devirlerden itibaren güç artışı oluyor. Yani daha önce 2bin devirde 60hp veren motor yazılımdan sonra 1800 devirde 60hp vermeye başlıyor. Eğer kullanıcı sürüş karakterini bu artan güce yönelik olarak değiştirirse motor ömrünün değişeceğini düşünmüyorum çünkü yazılım değişikliğinden önce kullandığı devirlerden daha düşük devirde güç alabilecek hatta yakıt ekonomisi bile sağlanabilir ama sürekli gücün maksimum elde edildiği yani 130hp güç alınan devir bandında kullanılırsa bence de motor ömrü kısalır.

Fren mesafesi olarak da belki arabanın en yüksek hızı yükseleceği için maksimum hızdan durana kadar gereken mesafe uzayabilir ama onun dışında fren mesafesi sadece hıza göre değişir, motor gücü fren mesafesini engellemez. Yani siz motoru 200hp ye de çıkartsanız 100 km hızdan durana kadar gereken fren mesafesi aynıdır.
Akıl yaşta değil baştadır.

Çevrimdışı okaykay_1

  • Otomobil
    2001 1.9TDİ + yazlım mk4
    Şehir
    Ankara
  • okay kaygusuz
Ynt: TRANSPORTER T5 E CHİP TUNİNG UYGULAMASI
« Yanıtla #11 : 06 Eylül 2014, 11:08:55 »
babamın 2003 model T4 te var 2,5 luk 105lik  onda var testlerde 136 ps cıkıyor
zaten arabanın gidisinden cok cok belli resmen kafa atıyor sadece dipgazda kara duman atıyor yakıtta torkta etkisi var öyle diyebilirim
Meğer aşk varmışta biz onu sadece insanlarda aramışız.. tdi