Gönderen Konu: caddy den çok tutulacağı kesin!!!  (Okunma sayısı 33518 defa)

Çevrimdışı AhMeTH61

  • İleti: 2223
    • Profili Görüntüle
Ynt: caddy den çok tutulacağı kesin!!!
« Yanıtla #28 : 08 Haziran 2008, 18:29:16 »
DSGli caddy denemediğim için yorum yapamıcam

Logged

Çevrimdışı cemline

  • İleti: 142
    • Profili Görüntüle
Ynt: caddy den çok tutulacağı kesin!!!
« Yanıtla #29 : 09 Haziran 2008, 01:09:24 »
arac benım aracım tabıkı sevıyorum hos ama son 2 aydır arac uzerınde yasadıklarım benı sogutmaya basladı madem konu acıldı acılalım bıraderlerım...ha cok gormuyorum sonucda tıcarı ama ben 110 ıle onume cıkan bır parcadan kacmak ıcın yumusak bır manevra yaparken arka bı kaydı bu aracın teknık olarak arka yapılanmasından dolayı asfaltta yan yan gıttım allahdan onden cekıslıdı toparladım ama yuregım azıma geldı o hızdaa ole gıtmekk...yıne aracın arkasında yuk olmasına ragmen bır vırajda bu sorunu yasadım...ve fark ettıysenız yuk atıldıkdan sonra fren gucu yeterlı gelmıyor aracdaa yuk ıle deneym ettınız mı bılmıyorum ama benim  aynı zamanda kamyonumda oldugu ıcın durumu daha rahat ıdrak edebılıyorum...ve vırajlarda hıc araca guvenmıyorum yok yanı bole bırsey vırajları olan bır memlekette yasıyosanız yada sureklı bole yollara gıdıyorsanız yorumlarınız yazmanızı beklerım bu konuda eger aksı bısı varsa  ya ben cok hızlı gıdıyorum kı deıl yada bısey var yanı orjınal lastıklerınede takmıs durumdayın performansı cok ıı deıl  bu yuzden lastıgını deıstıren  ve daha ıyı bır lastıkde ne deneymler kazandınız ...

Çevrimdışı hakan99

  • İleti: 83
    • Profili Görüntüle
Ynt: caddy den çok tutulacağı kesin!!!
« Yanıtla #30 : 09 Haziran 2008, 11:30:09 »
dostum aynen sana katılıyoru bende senın gıbı vırajlarda cok korkuyorum arka kopma yapacak dıye..lastık konusuna gelınce benım aracın uzerınde frıstone lastık var fakat bıtınce ya yokohama ya da mıchlen alacam gerek suspanıyon gerek yol tutuş artacagını dusunuyorum cunku ıkısıde yumusak lastıkler daha once peugeot partner de denemıştım bunları yasadım ancak bınek tıpı almıştım lastıklerı buna da oyle yapacam inşallah bıtınce lastıkler..

Çevrimdışı Halil Kara

  • İleti: 1794
    • Profili Görüntüle
Ynt: caddy den çok tutulacağı kesin!!!
« Yanıtla #31 : 09 Haziran 2008, 12:13:16 »
arac benım aracım tabıkı sevıyorum hos ama son 2 aydır arac uzerınde yasadıklarım benı sogutmaya basladı madem konu acıldı acılalım bıraderlerım...ha cok gormuyorum sonucda tıcarı ama ben 110 ıle onume cıkan bır parcadan kacmak ıcın yumusak bır manevra yaparken arka bı kaydı bu aracın teknık olarak arka yapılanmasından dolayı asfaltta yan yan gıttım allahdan onden cekıslıdı toparladım ama yuregım azıma geldı o hızdaa ole gıtmekk...yıne aracın arkasında yuk olmasına ragmen bır vırajda bu sorunu yasadım...ve fark ettıysenız yuk atıldıkdan sonra fren gucu yeterlı gelmıyor aracdaa yuk ıle deneym ettınız mı bılmıyorum ama benim  aynı zamanda kamyonumda oldugu ıcın durumu daha rahat ıdrak edebılıyorum...ve vırajlarda hıc araca guvenmıyorum yok yanı bole bırsey vırajları olan bır memlekette yasıyosanız yada sureklı bole yollara gıdıyorsanız yorumlarınız yazmanızı beklerım bu konuda eger aksı bısı varsa  ya ben cok hızlı gıdıyorum kı deıl yada bısey var yanı orjınal lastıklerınede takmıs durumdayın performansı cok ıı deıl  bu yuzden lastıgını deıstıren  ve daha ıyı bır lastıkde ne deneymler kazandınız ...

Burdaki sorun cady de ya da diger ticari araclar da degil.Sorun bizde...
Bu tur araclari bir binek arac gormemis, modifiye yapip daha sonra da trafikte c segmentinde araclara kafa tutmamizdan ya da altimizdaki ticariyi fiyati yuzunden, motor ozellikleri yuzunden bir otomobil gibi gormemizden kaynaklaniyor.
Doblo jtd yi ilk aldigimizda Burdur da c sgementi cogu aracla kalkis yaptim cogu da geride kaldi.Aynen b segmenti modifiyeli 1.4 araclar da aynada kayboldu gitti.Fakat durumun ne kadar tehlikeli oldugunu anlamam icin bazi seyler yasadim.Virajda aracin dengesini kaybederek sol arka tekerin yerden 10-15 cm kalktigini aynada gordugum zaman ne kadar tehlikeli isler yaptigimi farkettim.Buna benzer virajlarda cok sey yasadim ve gercekten de olumden kurtuldugum zamanlar cok oldu.Bu belki benim soforlugumle ya da araci tanimamla alakali bir durum olabilir ama sonucta fizik kurallarini bir yere kadar ihlal edebiliriz.
Aracin lastiklerini degistirmek cok olumlu sonuclar vermiyor.Burdaki caddy ci arkadaslarimin cogunda 205 tabanli 17" jantli lastikler kullaniyor.Bu lastikler aracin disina tasiyor resmen.Evet yol tutusta olumlu sonuclar aldilar ama hepsi de en az 2-3 kere araclarina balans ayari yaptirmak zorunda kaldilar.Simdi hepsinin aracini kullansam inanin balanslari yine bozuktur...120-130 dana sonra direksiyon tutulmayacak kadar titireme yapiyorlar.Yol tutusu iyilestirelim derken aracin yurur aksamini bozuyoruz.En guzeli orjinal ebatlari bunu kesinlikle iddia ediyorum.
Doblo yu cok kullanmiyorum artik ama kullandigim zamanlarda eskisi gibi gaza gelip sacma sapan seyler yapmiyorum sag seritten cool takiliyorum :) Daha dogrusu boyle olmak zorunda.Bazen yine damarlarimdaki adrenalin sivilari artip sacma islere kalkisiyorum sonra da hep kil payi kurtulup cok sukur diyorum ama biliyorum ki bu bir yere kadar boyle gider.
Lutfen bu araclari bir c segmenti ya da b segmenti bir arac olarak gorup yola cikmayalim...
Saygilar.

Çevrimdışı hakan99

  • İleti: 83
    • Profili Görüntüle
Ynt: caddy den çok tutulacağı kesin!!!
« Yanıtla #32 : 09 Haziran 2008, 13:53:17 »
sevgılı halıl abi kesınlıkle lastık ebatı buyutme konusunda sana hak verıyorum aracın orj ebatlarını bozmamak en guzelı fakat lastık markaları ıyı secılmelı ve yumuşak lasstık kullanılmalı dıye dusunuyorum eger fazla yuk koymuyorsak bınek sınıfı lastıklerde kullanabılırız..

Çevrimdışı strong

  • İleti: 330
    • Profili Görüntüle
Ynt: caddy den çok tutulacağı kesin!!!
« Yanıtla #33 : 09 Haziran 2008, 21:51:53 »
arkadaşlar sonuçta kulladığımız araç hız aracı ya da lüx otomobil değil ki beklentilerimiz bu kadar çok olsun ayrıca kalkışta caddy i geçebilecek aynı sınıf araç torneo olamaz 140 km/s kadar iddeaya girerim ama bu da yersiz olur

Çevrimdışı hakan99

  • İleti: 83
    • Profili Görüntüle
Ynt: caddy den çok tutulacağı kesin!!!
« Yanıtla #34 : 09 Haziran 2008, 23:12:20 »
aynen sevgili strong 110 luk denedım o bıle caddy den cok daha agır kalıyo..

Çevrimdışı Halil Kara

  • İleti: 1794
    • Profili Görüntüle
Ynt: caddy den çok tutulacağı kesin!!!
« Yanıtla #35 : 13 Haziran 2008, 12:39:55 »
Tr de satilan ticari araclarin icinde caddy 1.9 tdi yi gecebilecek su anda piyasada 2 tane arac var.
1. Opel Combo 1.7 CDTI 100 hp.Hem son hizda hem de kalkista Tr de satilan ticarilerin en hizlisi.Aracin hafif olmasindan ve cdti motorun performansindan kaynaklaniyor.Ayrica yol tutus-konfor degerleri de diger ticarilere gore cok daha ustun.Aracta zaten suspansiyon sistemi donatildigi icin biner binmez hemen farki anliyorsunuz.
2.Fiat Doblo 1.9 Multijet ya da eski adiyla JTD.Opel combo 1.7 cdti nin biraz gerisinde kaliyor ama caddy nin onunde gidiyor.Doblo hakkinda konusmaya gerek yok.Arac yuruyor ama ne yol tutus ne konfor vasat bir arac.Tehlikeli hareketlerde caddy e gore daha guvensiz ve yere saglam basmiyor.Ticari acidan 4/4 luk arac ama binek kullanilcaksa uzak durulmasi gereken ticarilerin basinda geliyor.

Tabi bu araclar caddy den onde derken arada ahim sahim fark yok.Asagi yukari ayni sofor kalitesinde kalkis yapildigi zaman caddy arkada kalir ama son hiz degerlerine bakildiginda hepsi de yan yana gidebilir.Caddy nin 2.0 tdi 140 hp leri Tr ye gelseydi is bambaska olurdu.Gerci o zaman da Ticari GTI ciler is basinda olur trafik kana bulanirdi :)

Çevrimdışı burak_37

  • İleti: 514
  • volumeııııııı[]ı bassııııııı[]ı treableııııııı[]ı
    • Profili Görüntüle
Ynt: caddy den çok tutulacağı kesin!!!
« Yanıtla #36 : 23 Haziran 2008, 10:03:47 »
arkadaşlar eyer babam t5 i satarsa opel combo almayı düşünüyor.ama ben babama katılmadığım için ya caddy al yada kangoo al diyorum sizce iyi bir seçim mi combo?

Çevrimdışı Halil Kara

  • İleti: 1794
    • Profili Görüntüle
Ynt: caddy den çok tutulacağı kesin!!!
« Yanıtla #37 : 23 Haziran 2008, 13:39:25 »
arkadaşlar eyer babam t5 i satarsa opel combo almayı düşünüyor.ama ben babama katılmadığım için ya caddy al yada kangoo al diyorum sizce iyi bir seçim mi combo?

Ne icin kullanacagina bagli.Bi aralar bende dusunuyordum 1.7 cdti city-plus spor paket.Araca yuk atmayacaksa gayet konforlu rahat edecegi bir ticari arac ama yeni kangooyu da mutlaka inceleyin.Aceleniz yoksa agustosa kadar bekleyin yeni partner ve berlingoya da bakin derim...Caddy nin su anda pek bir avantaji yok fiyati yuksek, ayrica konfor konusunda da yavas yavas rakiplerinin gerisinde kalmaya basliyor.Kasa degistirmesi gerekiyor artik.

Çevrimdışı hakan99

  • İleti: 83
    • Profili Görüntüle
Ynt: caddy den çok tutulacağı kesin!!!
« Yanıtla #38 : 23 Haziran 2008, 13:42:43 »
vallahı bende yenı kangoyu hıc tutmadım acıkcası ilk basta sekıl olarak yani goruntu hiç hos degıl ama sevgili halıl ın dedıgı gıbı partner cıkacak yenı gayet guzel bırsey olacak bence bekle derım..

Çevrimdışı burak_37

  • İleti: 514
  • volumeııııııı[]ı bassııııııı[]ı treableııııııı[]ı
    • Profili Görüntüle
Ynt: caddy den çok tutulacağı kesin!!!
« Yanıtla #39 : 28 Haziran 2008, 20:44:44 »
abi partner in fiyatı makul değil bizim için daha 110 ps liği satışa sunulmamış 90ps liği zaten 33,700 eyer ful istiyorsak bu fiyat aksesuarlarla birlikte 35.500 geçiyor. 110 ps liğin fiyatını da hayal edemiyorum:D

Çevrimdışı marwel

  • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Ynt: caddy den çok tutulacağı kesin!!!
« Yanıtla #40 : 15 Temmuz 2008, 18:49:26 »
Bence Peugeot Partner Tepee bundan daha güzel, ayrıca hafif yapısı ve 110hp HDI motoruyla harika bir sürüşü olacağına inanıyorum  ;)

Çevrimdışı burak_37

  • İleti: 514
  • volumeııııııı[]ı bassııııııı[]ı treableııııııı[]ı
    • Profili Görüntüle
Ynt: caddy den çok tutulacağı kesin!!!
« Yanıtla #41 : 24 Temmuz 2008, 19:10:11 »
eyer caddy şase değiştirmezse birde t5 satarsak partneri düşünüyoruz ama fiyatı çok pahalı:(:(:(