Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: 4-5. marşta çalışıyor  (Okunma sayısı 13257 defa)

4-5. marşta çalışıyor
« : 04 Eylül 2011, 11:21:40 »
Merhaba,
2007 Model 1.9 TDI Caddym var. 100.000 bakımından sonra sabahları zor çalışma problemi çıktı.

İlk marşta çalışmaya başlayıp hemen stop ediyor (1-2 saniye). Daha sonra 4-5 defa uzun uzun marşa basıp zorla çalıştırıyorum. çalıştıktan sonra gün içinde stop start sorun olmuyor, ancak uzun süre beklerse (7-8 saat) yine çalışma sorunu oluşuyor. Önceleri haftada bir iki kez bu sorun oluyordu şimdi her sabah aynı sorun oluşuor. Bir de seyir halinde ıslık gibi bir ses geliyor. Yetkili servise götürdüm sorun bulamadılar. Yakıt pompasından olabilir isterseniz değiştirelim dediler (750 TL deneme için vermek istemedim, ama açıp kapamaya bile 170 TL para aldılar). Servise her gidişinde daha kötü oldu araba.

Sanki yakıtı geriye kaçıran birşey var motor girişindekiyle çalılşmaya başlayıp stop ediyor gibi. Yakıt gelene kadar da marş istiyor gibi. Ne dersiniz ne yapayım bilen anlayan var mıdır? İzmit, Adapazarı, İstanbul anadolu yakası anlayan usta var mıdır?

Teşekkürler,
Alper Sarı

Ynt: 4-5. marşta çalışıyor
« Yanıtla #1 : 05 Eylül 2011, 11:43:39 »
Bir başka konu başlığında benzer bir sorun için, "stop muşuru" bu hataya sebep olabilir denmiş. Bu konuda fikri olan var mıdır?

Ynt: 4-5. marşta çalışıyor
« Yanıtla #2 : 06 Eylül 2011, 09:02:18 »
Dizel motorlardan iyi anlayan bir tanıdığınız var mıdır? Lütfen yanıtlarınızı bekliyorum.

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
Ynt: 4-5. marşta çalışıyor
« Yanıtla #3 : 06 Eylül 2011, 09:23:03 »
merhaba özelinize yazdım
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Çevrimdışı betoqu

  • '' Bize her yer Kripton...''
Ynt: 4-5. marşta çalışıyor
« Yanıtla #4 : 06 Eylül 2011, 09:23:10 »
Aynı sorun benim başıma geldi hocam. Olabilecek ihtimalleri söylüyorum.
Krankın üzerindeki triger dişlisinin kamayı sıyırmıştır,araç sürekli sente atlar.
Sigorta grubunda kontak roleleri var,onlardan birisi arızlanmış olabilir.
Yahut pompanın içinde ''stop muşuru'' var,depo aşağıda olduğu için enjk. mazotu geri bırakmasın diye,o arızalanmış olabilir.
Mazot filtren şişmiş,başındaki ''T Valfi''nde sorun,filt çıkışından sonra kaçak var mı diye baktıysan,bu saydıklarım olabilir...

Ynt: 4-5. marşta çalışıyor
« Yanıtla #5 : 06 Eylül 2011, 13:44:08 »
Çok teşekkür ederim. Çok faydalı bilgiler verdiniz. Bu parçaları bir kontrol ettireyim.
İyi günler ...

Ynt: 4-5. marşta çalışıyor
« Yanıtla #6 : 13 Ekim 2011, 22:43:43 »
Çok teşekkür ederim. Çok faydalı bilgiler verdiniz. Bu parçaları bir kontrol ettireyim.
İyi günler ...

Sorun çözüldü mü sanırım benim aracımda da aynı problem var. kızdırma bujileri, mazot filtresi, enjektör elemanları vb. parçalar değişti düzelmedi.

Çevrimdışı ®oyal

    Otomobil
    T5'04
    Şehir
    Bursa
Ynt: 4-5. marşta çalışıyor
« Yanıtla #7 : 14 Ekim 2011, 18:31:41 »
Aküyü kontrol ettirdinizmi? 12v altına düşmüş olabilir.

Çevrimdışı DEMİRCAN67

  • volkswagen bir yaşam tarzıdır.
Ynt: 4-5. marşta çalışıyor
« Yanıtla #8 : 21 Ekim 2011, 11:05:05 »
sorununuz düzeldimi? merak ettim,nerden kaynaklanıyormuş

Ynt: 4-5. marşta çalışıyor
« Yanıtla #9 : 03 Kasım 2011, 22:42:15 »
sabahları aracı ilk kontakta çalıştırmayın . 2 veya 3 el kontak yapın . bnm servisçi öyle dedi bana . ve çok doğru . 2004 mdl aracımın aküsü orjinal  . o gelen ıslık seside turbonun sesidir . araç 2500 deviri bulunca turbu açar .. slmlar .