Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: 2008 Transporter City Van 5+1 Kısa Sase  (Okunma sayısı 51175 defa)

Ynt: 2008 Transporter City Van 5+1 Kısa Sase
« Yanıtla #28 : 20 Mart 2010, 20:15:54 »
Saygılar abi :)

Selamlar kardeşim...

peki 86 psler orjinal servislere gerekli orjinal parcalar Almanyadan getirtilerek orjinal 105 ps yle aynı  hale getirmek mumkun mu ve tahmini ne kadar tutar??

Almanya'dan ziyade parçalar Türkiyede de mevcut. Benim tavsiyem enjektör değişim vakti geldiğinde eğer uyuyorsa 86 hp enjektörü yerine 105 hp enjektörü takmak. Turbo değişmeye gerek yok, turbo basıncı ile oynadığınızda çok iyi değerler alınır, zaten upgrate turbo uygulamalarında daha büyük bir turbo takılır. 86 hp'lerin 105 e göre en büyük özelliği şanzumanlarının dolayısıyla şanzuman oranlarının aynı olması.  2.5 TDI 88 ve 102 hp'ler de biraz farklılıklar var.

Ayrıca 86 hp'lerde de artı bi özellik olarka intercooler var. Yerinizde olsam güzel bir chip uygulaması ile aracımı kullanırdım, km fazlaysa da enjektörleri 105'inki ile değişirdim. Bu sayede chip tuning +enjektörler ile 125 hp civarlarına çıkılabilirdi. Enjektörlerin takımı sıfır 1,500 TL ona göre hesaplayın.

Ynt: 2008 Transporter City Van 5+1 Kısa Sase
« Yanıtla #29 : 20 Mart 2010, 20:21:08 »
174'den Şaşma :)

TDI (PUMP DUSE Turbo Doğrudan Enjeksiyon) Pompa meme sistemler her ne kadar Common Rail sisteme benzese de Kırsal mazot ile çalışırlar.

Tavsiyem aracınızda kırsal motorin kullanın, Euro Diesel yeni nesil T5'lerde kullanılan TDI Common Rail Enjeksiyonlu motorlar için geçerlidir.

Ynt: 2008 Transporter City Van 5+1 Kısa Sase
« Yanıtla #30 : 10 Haziran 2010, 16:06:51 »
valla bende 105 var o bile bana bazen yetmiyo otobanlarda6. vitesi arıyorum bazen keşke 130 alsaydım diyorum hal böyleyken 86 nın gidişini düşünmek bile istemem kapıya koymam yani 86 yı

Ynt: 2008 Transporter City Van 5+1 Kısa Sase
« Yanıtla #31 : 11 Haziran 2010, 21:54:14 »
kendı kullanım amacım cercevesınde soyle tarıf edıym bıraz agır kalıyo burda haklısınız dıyerlerıne gore daha narın cok yumusak kullanmak gerekıyor hızlanmalarda felan yukte attım banamısın dmez rampadada benı hıc terketmedı uzmedı abartılacak bı eksıklık gormedım yanlız su bır gercek sofor acısından yuksek hp olanlar cok daha  konforlu bır yolculuk saglıyor sureklı yuklu veya kalabalık aıle olarak kullanılacaksa 86hpye yaklasmamak en dogrusu
valla bende 105 var o bile bana bazen yetmiyo otobanlarda6. vitesi arıyorum bazen keşke 130 alsaydım diyorum hal böyleyken 86 nın gidişini düşünmek bile istemem kapıya koymam yani 86 yı

Ynt: 2008 Transporter City Van 5+1 Kısa Sase
« Yanıtla #32 : 09 Temmuz 2010, 14:19:14 »
Vallahi geçende crdi starexle t5 130 luk olanını geçerim diyo manyağın biri ne kadar doğrudur bilemem ama dediği bu aslında bi bakalım gel diycektim ama hem benimki 105lik hem de zaten satmıştım onun için bu beygirdir bilmem nedir işleri kafamı karman çorman etti heleki VW nin TSI motorunu duyduktan sonra. 1.4 170 PS motor mu olur yahu? :o
http://img237.imageshack.us/img237/4259/signature0p.png
♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣ 34 RC 737 ♣♣♣

Ynt: 2008 Transporter City Van 5+1 Kısa Sase
« Yanıtla #33 : 09 Temmuz 2010, 22:41:25 »
Vallahi geçende crdi starexle t5 130 luk olanını geçerim diyo manyağın biri ne kadar doğrudur bilemem ama dediği bu aslında bi bakalım gel diycektim ama hem benimki 105lik hem de zaten satmıştım onun için bu beygirdir bilmem nedir işleri kafamı karman çorman etti heleki VW nin TSI motorunu duyduktan sonra. 1.4 170 PS motor mu olur yahu? :o
kalkısta t5 onden cekıslı oldugu ıcın gececektır ama yuk altında starex daha basarılı olur