Gönderen Konu: BORA -GOLF Hakkında sormak istediğiniz her konuda yardım için beklerim...  (Okunma sayısı 234444 defa)

Çevrimdışı VOLKAN_EMİR

  • İleti: 204
    • Profili Görüntüle
Eyüp Bey; verdiğiniz bilgilerden dolayı tekrar teşekkür ederim;
parçaları buradaki başka bir vw özel servisinden alacaklarmış.O servis de zaten tanıdığımız biri orasıda doğuş oto tan alıyor parçaları.Oyüzden orjinal dedim.Burası ödeme kolaylığı sağladığı  ( kredi kartına 6 taksit ) ve de tanıdığımız bildiğimiz bi yer diye tercih edicem gibi görünüyor.Yine de uyarılarınız  için teşekkürler.
Sayfa düzenini bozan büyüklükte imza!

Logged

Çevrimdışı passi

  • İleti: 760
    • Profili Görüntüle
Merhaba passi.
Bu yazdığın numara aracına ait radyo/teyp in şasi numarası olması gerekiyor.Her aracın teyp'inde araca ait bir numara bulunur eğer teyp kodu kaybolursa bu numara ve şasi numarasını vw yetkili servisine götürdüğünde aracına ait teyp kodunu verirler.

teşekkür ederim eyüp kardeşim

Çevrimdışı mussel

  • İleti: 967
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
  • Şehir: İstanbul
  Eyüp ustacım merhaba konu golf ve bora üstüne fakat geçen hafta 98 6n kasa 1.4 16v 100 beygir afh motor polo aldık.Aracın 2 tane ana arızası var.
      1.si üst kapağın oralardan aşırı derecede yağ vermiş.Servis bu motorların conta değişimi olmadığını komple silindir üst kapak değişeceğini söylediler.Fiyatı belli değil.
     2.ABS ana merkezimi dedi yanlış olmasın tam şimdi anımsayamadım.ABS lambası yanıyor,tamir edilebilirmiş sanırım.Onada 300 tl ye tamir edildiğini söylediler.
 Yani artık anlatabildiğim kadar anlatmaya çalıştım size.Sanırım bu araçlar sınırlı sayıda ve özel üretimmiş.Bununla ilgili bilgilerinizi yazzarsanız sevinirim.İyi günler.
03.06.2005

Çevrimdışı yellow_driver

  • İleti: 1186
    • Profili Görüntüle
  • Otomobil: GOLF 6 1.6 TDİ
  • Şehir: Mersin
Volkan bey listeye bakılırsa işçilikler gayet uygun fakat triger seti v kayışı ve bilyasıyla birlikte 250 olması gerekıyordu yani v kayış seti bana o listede olmaması gerek gibi geldi bilmem anlatabildimmi ;) Devir daim pompasınada ilk önce baksınlar boşluk varsa veya sıkışma varsa değiştirsinler çünki bu modellerde devirdaimde fazla sıkıntı olmuyor.Ayrıca bu parçaların orjinal olduğuna inanmak biraz zor hiç bir özel servis yetkılı servisten parça alıp kullanmaz bunlar alman malı olabilir fakat her alman malı orjinal olacak diye birşey yok bana kalırsa parçaları siz yetkılı servisten kendınız alın onlar sadece montajını yapsınlar.
       hocam ben yaza ağır bakım yaptıracağımda, orjinal parça ancak serviste vardır demişsiniz. skodanın ana bayi servisinde bakım yaptırmak istiyorum. sonuçta motor kısmında aynı parçaları kullanıyorlar ancak aynı malzeme vw servisten daha hesaplı oluyor ve işçiliğide kısmen daha hesaplı. aracım 2000 model mk4. bu konuda ne dersiniz. ???

Çevrimdışı Mekatronik34

  • İleti: 287
    • Profili Görüntüle
  Eyüp ustacım merhaba konu golf ve bora üstüne fakat geçen hafta 98 6n kasa 1.4 16v 100 beygir afh motor polo aldık.Aracın 2 tane ana arızası var.
      1.si üst kapağın oralardan aşırı derecede yağ vermiş.Servis bu motorların conta değişimi olmadığını komple silindir üst kapak değişeceğini söylediler.Fiyatı belli değil.
     2.ABS ana merkezimi dedi yanlış olmasın tam şimdi anımsayamadım.ABS lambası yanıyor,tamir edilebilirmiş sanırım.Onada 300 tl ye tamir edildiğini söylediler.
 Yani artık anlatabildiğim kadar anlatmaya çalıştım size.Sanırım bu araçlar sınırlı sayıda ve özel üretimmiş.Bununla ilgili bilgilerinizi yazzarsanız sevinirim.İyi günler.
Mustafa bey size o yağ kaçağı için komple kulbutör kapağı değişmesi gerekiyor diyen halt etmiş o motorda conta olarak sıvı conta kullanılıyor sadece loktite adında bir sıvı conta var onu kullanırsanız birdaha yağ kaçağı yaşanmaz.Nereden bulurum derseniz internetten bir araştırmanızı tavsiyee ederim.
Gelelim abs sorununa siz aracınızı test cihazınna bağlattığınızda ne arızası veriyor bana onu söylemiş olsanız daha net cevap verebilirim fakat aklıma gelen bir kaç yer var bunlardan ilki arka devir sensörleri 2. arka devir sensörü kabloları 3. abs sistemi akü üzerindeki sigortaları bunlar normalse abs onarım gerektireblir dediğiniz gibi.Ama ilk önce kontrolleri yaptırmanızı tavsiye ederim.
Dikkat ısırır !!!

Çevrimdışı Mekatronik34

  • İleti: 287
    • Profili Görüntüle
Yellow drive merhaba arkadaşım .Skoda ve seat veya audi tüm bu markalar motorları vw tarafından yapılmakta bu nedenle yetkılı servislerıde aynı parçaları kullanıyor bence bir sakıncası yok fakat skoda servisi vw nasıl kabul ediyor onu anlamadım normalde aynı gruptan olsada skoda seat audi ve vw servisine almaması gerekıyor.
Dikkat ısırır !!!

Çevrimdışı 34AC34

  • İleti: 10
    • Profili Görüntüle
Alıntı
Merhaba 34ac34
Öncelikle atlattığın kazadan solayı büyük geçmiş olsun.Sorularına gelince
1.Ön kısımda bahsettiğin şekilde gıcırtı yapacak bir kaç parça var bunlardan en muhtemeli viraj demir orta lastikleri ikinci olarak amortisorler tamir edildi demişsin amortisörün kendisi bu sesi çıkarabilir üçüncü olarakta gevşek kalan birsalıncak civatası veya salıncak burcu bu şekılde ses çıkarır.
2.Motor arıza ikazını yakan parça kontrol edilmelidir ne tip bir arıza kaydı olduğunu bilmeden bunu söyliyemem geçicide olabilir kalıcıda yani bir defa silindikten sonra tekrar yanarsa o parçanın arızalı olma ihtimali çok yüksektir değiştirmen gerekebilir.
3.Muhtemelen u dönüşü yaparken direksiyonu sonuna kadar yaslıyosundur buda direksiyon sisteminin yağ basıncının çok artması sonucu direksiyon pompaının çıkardığı bir sesdir eğer tam sona dayamamana rağmen çok net o sesi duyabiliyorsan direksiyon pompası arızalı olabilir.Sadece sona dayadığında çıkıyorsa normal.

Eyüp ustam çok teşşekür edrim verdiğin bilgiler için.

3. evet direksiyonu sonuna kadar yasladığımda çıkıyomuş o ses demek ki normal.
2. araca test cihazını bağlayıp arızaların hepsini sildik. o kazadan sonra çıkan arızaları bi görmeni isterdim neredeyse sağlam parça kalmamıştı. neyse sildikten sonra 20 km yol yaptım tekrar bağladık. yağ seviye müşürü ile immobilizer arızası verdi sadece.
ben bu ikisini biliyodum zaten müşürü orada sadece tapa görevi görsün diye takmıştım param olunca yenisini alıp takıcam. araç 2 ay yatınca immo kilitlemişti bunuda elektronikçiye gidip düzelttirmiştik. sanırım bu yüzden hata veriyor.

1. civataları ve lastikleri kontrol ettik ses onlardan gelmiyodu. kaputu açıp dışardan arabayı sallıyınca amortisörlerden ses geliyor fakat içeri gelecek kadar yüksek bi ses değil zaten o sesede benzemiyor gıcırtı sanki torpidoya veya direksiyonun alt kısmına metal bir parçanın pilastik bir parçaya sürtmesi gibi... servisteki elemanlarda baktılar anlıyamadılar nerden geldiğini. son çarem sen kaldın :) bu işi sende çözemessen müziğin sesini açıcam artık duymıycam. ben istanbul anadolu yakasındayım ama sorun değil sen nerdeysen ben gelirim arabama birde senin bakmanı istiyorum.

TEKRARDAN ÇOK TEŞŞEKKÜR EDERİM
ALLAH KAZADAN BELADAN KORUSUN HEPİMİZİ.