Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Vw Bora 1.6 16V ile hızlanma...  (Okunma sayısı 5270 defa)

Vw Bora 1.6 16V ile hızlanma...
« : 28 Nisan 2009, 13:59:32 »
Arkadaşlar Vw Boranın devir tork tablosunu bulamadım. En iyi hızlanma için vites değişimlerini kaç bin devirde yapmak gerekiyor? (Yakıt: No problem!) 
Çektim Borayı Altıma.... Bas gaza aşkımmm bas gaza....

Ynt: Vw Bora 1.6 16V ile hızlanma...
« Yanıtla #1 : 09 Ocak 2010, 13:42:01 »
arkadaş performans sürüşü yarış falan yapıyorsan şayet 5000 devire gelince vites yükselt ben öyle yapıyorum ha normal sürüyüm benzin tasarufu yapıyım diyorsan düz yolda 2000-2500 arası vitesini yükselt ben yetkili servise sordum performans sürüşünde istediğin kadar bas motor zarar görmez aksine açılır dedi aynıda oldu ben ilk zamanlar basmıyordum 5.vitesde 3000 devirde 80 le gidyordum bi ara otobanda hız yapmaya başladım şimdi araba 5.vitesde 3000 devirde 110 yapıyor :) acımazsan benzine parada varsa kökle ha bide kaza yapma şeklin boşuzur
« Son Düzenleme: 09 Ocak 2010, 13:43:27 Gönderen: SPoRTeXHauST »

Ynt: Vw Bora 1.6 16V ile hızlanma...
« Yanıtla #2 : 22 Ocak 2010, 20:27:35 »
daima 6500 6700 çeviririm.redline a gelmeden hemen önce

Çevrimdışı mecamir

  • Doğuştan VW'ci...
Ynt: Vw Bora 1.6 16V ile hızlanma...
« Yanıtla #3 : 23 Ocak 2010, 08:57:25 »
Aracınız maksimum gücünü 5000 d/d' de üretiyor, 5000 deviri geçtiğiniz her saniye sizin için zaman kaybı olur... Vites büyütüp tekrar tork ve güç üretecek devirlere düşmeniz gerekir. kronometre ile denerseniz farkı kendiniz de görürsünüz: sürekli 5000 devirde vites değiştirerek hızlanma değerlerini ölçün, bir de 6000 civarı vites değiştirerek ölçün  ;)

Ynt: Vw Bora 1.6 16V ile hızlanma...
« Yanıtla #4 : 25 Ocak 2010, 12:27:52 »
tamamda 6.500 de devir değiştimmi örnek veriyorum araç 4500 den başlıyor diğer vitese ve 5000ine daha çabuk ulaşıyor.5000 de atarsam 3000 de başlar mesela buda yığılmasına sebep olur.ordada bi zaman kaybı olmuyomu deneyecem
« Son Düzenleme: 25 Ocak 2010, 12:29:18 Gönderen: EMRE_61 »