Gönderen Konu: Çekiş?  (Okunma sayısı 14067 defa)

Çevrimdışı onurc

  • İleti: 2229
    • Profili Görüntüle
Ynt: Çekiş?
« Yanıtla #14 : 30 Eylül 2010, 23:39:22 »
valla emın ol subaruyu yanlatmak oyle kolay degıl :D herkes ken block degıl suleyman abı :D anca arkayı savurursun sonra dırek toplar . ama ıtıs gucunun agırlıgını arkaya verırsen o zaman ısın boyutu degısır  :D benım arabam cok guzel yanlıyor :D . gaza bas + sag kır + frene asıl. deneyın guzel oluyor :D
ok men 8) let s go   :halazn:

Logged

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Çekiş?
« Yanıtla #15 : 30 Eylül 2010, 23:43:30 »
Türkiyede ne ken blocklar var bir bilsen ama bizim ülkemizde imkan yok.Şu caddelerde yanlayan adamların yarısında piste girme imkanı olsa emin ol ken blocktan daha iyileri yetişir.Ama bizim memlekette zor işler bunlar :(
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı onurc

  • İleti: 2229
    • Profili Görüntüle
Ynt: Çekiş?
« Yanıtla #16 : 30 Eylül 2010, 23:46:11 »
ben profesyonel drıft yapanların . cogu haftasonu calısma yapanları bızzat tanıyorum .arada bı gıdıyorum . m3 , 3.28 turbocharger 36 kasa :D cok zevklı oluyor :D onları tanımayan yoktur sanıyorum zaten. gercekten ısın sırrını cozmus ve tamamen profesyonel ınsanlar. ama sokaklardada var . var dolu ama cogu cahıl kesım be suleyman abı . katil gıbı arac suruyorlar. o e30 lara 4023432423 kere donut attıranlar. yazık gunah
ok men 8) let s go   :halazn:

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: Çekiş?
« Yanıtla #17 : 30 Eylül 2010, 23:51:06 »
arkadan itiş araçta önden kayma (understeering) olayı daha az olur -yuksek suratlerde diye ekliyim- o yuzden daha iyi yol tutar diye biliyorum 4 çeker kadar olmasa da.

ama hamallık, ben istemiyorum gücüm şaftta kaybolsun :) en kısa zamanda önden çekiş, olmazsa kışın biraz tadını çıkarıcam  >:D

Çevrimdışı onurc

  • İleti: 2229
    • Profili Görüntüle
Ynt: Çekiş?
« Yanıtla #18 : 30 Eylül 2010, 23:54:19 »
valla onden kayması sorun degıl gıbı be abıcım. bı rısk olusturmaz onden kayması aslında. arkadan kaydımı toparlaması cok guc olucaktır emınım. ama sofor soforse eger dıp gaz bıle gırer arkadan ıtısle :) gecen basıma geldı anlatıyım
. bana gecen bır arkadas dedıkı aynen bu şekil " bızım bı abı var. m3 le caddebostan   s vırajına 270 le gırdı " dedım senın o abın harcanıyor buralarda :) sallanırda bu kadar sallanılmaz be kardesım :)
ok men 8) let s go   :halazn:

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • İleti: 3882
  • Tam Gaz Kumburgazzzz
    • Profili Görüntüle
Ynt: Çekiş?
« Yanıtla #19 : 30 Eylül 2010, 23:59:20 »
Borap abi bir yanlışlık olmasın :) Arkadan çekiş aracı herkes kullanamaz ki bunun birde bmw ile ilgili sözü vardır. İyi araba şöför seçer herkes bmw ye binemez ;) Arkadan itiş araçta gaz tepkimesini iyi ayarlayamazsanız yanlarsınız.Tabi bu acemiler için geçerli...
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Çevrimdışı ALPER.

  • İleti: 4148
    • Profili Görüntüle
Ynt: Çekiş?
« Yanıtla #20 : 01 Ekim 2010, 00:04:36 »
onur ben ankara havalanı yolunda önden kaydım emin ol o daha kötü, hiç ama hiçbirşey yapamıyorsun, kaya kaya gidiyorsun, ne zaman vuracağım diyorsun artık, mantık olarak yönü de gücü de aynı yerden veriyorsun, böyle bir durumda ya yön vericeksin ya da güc vericeksin ama 2sini de yapman imkansız, çünkü ön taraf, kontrol mekanizman kayıyor, arkadan itişli de understeer dediğimiz olay olmaz.

süleyman senin dediğini anladım, haklısın ben pek demek istediğimi anlatamadım, oversteerı kontrol etmek bir nebze daha kolay ve yuksek suratlerde nuksetmesi daha dusuk ihtimal

Çevrimdışı d3n1s

  • İleti: 1317
    • Profili Görüntüle
Ynt: Çekiş?
« Yanıtla #21 : 01 Ekim 2010, 00:06:20 »
understeer, oversteer'dan daha tehlikeli bir durumdur, ve understeer virajdaki yol tutuşu olumsuz etkiler, dolayısıyla genel anlamda arkadan itiş önden çekişten daha iyi yol tutar. Virajda kafadan kayan bir arabayı toplamak arkadan kayan bir arabayı toplamaktan daha zordur, kafadan kayan arabada ayağınızı gazdan hafifçe kaldırsanız bile arabanız toparlayamayacağınız bir şekilde karşı kaldırıma doğru yol almaya başlar, tersi yöne direksiyon kırarsanız bu sefer de diğer kaldırıma doğru gidersiniz, ancak oversteer (arkanın kayması) durumunda ise direksiyon understeer'daki gibi etkisiz kalmayacağından araca yön verebilirsiniz. Bu yüzden, her zaman için yön veren tekerlerin kayması daha tehlikelidir, işte bu yüzden de arkadan itiş daha iyi yol tutar.

şahsi fikrime gelince, ATTESA-ETS isterim, dip gaz kalkışta arabam arkadan itiş gibi davransın, yüksek hızda viraja girince 4x4 gibi davransın :tamamdir