Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Bora AKL motor 2000 devirden sonra gitmeme,boğulma prob.  (Okunma sayısı 18006 defa)

Çevrimdışı okaykay_1

  • Otomobil
    2001 1.9TDİ + yazlım mk4
    Şehir
    Ankara
  • okay kaygusuz
Ynt: Bora AKL motor 2000 devirden sonra gitmeme,boğulma prob.
« Yanıtla #28 : 27 Şubat 2015, 10:18:31 »
Hararet müşürü 125 tl mi ?  :o :o Yeminle bu ustaların hiç insafı yok kolları sıvamasınlar...Yav servis malı orjinal luxemburg menşei li hararet müşürü 25-30 tL
hımmamına yazık yaa haram zıkkım olsun allahsız pezevenkler
Meğer aşk varmışta biz onu sadece insanlarda aramışız.. tdi

Çevrimdışı cybertronics

  • Otomobil
    Golf MK4 1999 1.6 AKL & Audi A6 2008 4.2 Quattro
    Şehir
    Ankara
  • Daha iyisi yine bir VAG'dır
Ynt: Bora AKL motor 2000 devirden sonra gitmeme,boğulma prob.
« Yanıtla #29 : 27 Şubat 2015, 13:20:02 »
Arkadaşlar bugün arabayı aldım, tüp ayarı da yaptırdım.Rölantideki dalgalanmayı tüp ayarı yapmaz dedi LPG'ci usta; ama ayar yaptık gazını çok kısmışlar falan dedi.
Araba düzelmiş, önceden devirsiz 2. vitesten 3'e atınca boğulur kalırdı; misal 2. viteste kalkmazdı araba mutlaka 1. vites isterdi boğulur kalırdı, şimdi çok rahat bir şekilde boğulmadan gaz istiyor araba.Şahlandı gitti, durduramıyorum uçuyor.Meğersem ben bugüne kadar 1,6 olan arabamın sadece 1,2 motor olarak kullanmışım, garibim ölü gibiymiş :(
Hararet müşürü 125 TL yazdı, yerli olanlar iş görmüyormuş kalitelisini taktım dedi; egsozdan parça değişti ses yapıyordu, motor yıkandı, yağ eklendi, işçilik falan hepsi 1200 TL tuttu.Yarın faturanın resmini çeker atarım yine buraya.


Geçmiş olsun Aras Hocam biraz pahalıya mal olmuş gibi ama orjinal veya kaliteli parça kullanıldıysa 125 lira müşür için normal bir rakam , enjektörlerin beyazlaması bir göstergedir elbette en azından temiz olduğunu gösterir . Rölantideki dalgalanmanın birçok sebebi olabilir eğer çok göze batacak şekilde değilse takmayın o kadar bende 4 yıldır var o hafif dalgalanma çekişi vs sıkıntı yoksa kazasız belasız kullanın :)

Bu arada unutmadan ekleyim evet o kırmızı ile işaretlediğiniz yer bahsettiğim nokta o bölgedeki hortumları siz ustaya gerek kalmadan kendinizde gözlemleyebilirsiniz genellikle rölanti dalgalanmasının sebebi oralarda çatlak kaçak vs olduğu için oluyor ama orada sıkıntı yoksada kullanın o şekilde. Işıkların devir yükseldikçe artması azalması durumu alternatör ya da akü ile ilgilidir akü ya da alternatör ikisinden birisinin tek ayağı çukurda :)
« Son Düzenleme: 27 Şubat 2015, 13:21:45 Gönderen: cybertronics »
Daha iyisi yine bir VAG'dır

Çevrimdışı seckin8787

    Otomobil
    Polo Classic - AKL
    Şehir
    İstanbul
Ynt: Bora AKL motor 2000 devirden sonra gitmeme,boğulma prob.
« Yanıtla #30 : 27 Şubat 2015, 13:56:39 »
Artık giden gitmiş ama hararet müşürü için 125 tl normal bi rakam değil ben geçen ay 30 tl orjinalini aldım.

Ynt: Bora AKL motor 2000 devirden sonra gitmeme,boğulma prob.
« Yanıtla #31 : 21 Mayıs 2015, 23:02:56 »
arkadaşlar hangi kablo bilmiyorum ama motora temas eden buji, krank devir sensörü veya başka kablo bendede rampada çekmeme vardı arada düz yolda tekleme oldu usta baktı motor gövdesine kablo temasını gördü ayırdı sorun şükürler olsun düzeldi . Bu temas motora giden elektrik akımını kendi üzerine alarak akım düşmesine zebep olurmuş ustanın tespiti geçmiş olsun

Ynt: Bora AKL motor 2000 devirden sonra gitmeme,boğulma prob.
« Yanıtla #32 : 21 Mayıs 2015, 23:06:13 »
arkadaşlar hangi kablo bilmiyorum ama motora temas eden buji, krank devir sensörü veya başka kablo bende de rampada çekmeme vardı arada düz yolda tekleme oldu usta baktı motor gövdesine kablo temasını gördü ayırdı sorun şükürler olsun düzeldi . Bu temas motora giden elektrik akımını kendi üzerine alarak akım düşmesine sebep olurmuş ustanın tespiti geçmiş olsun

Ynt: Bora AKL motor 2000 devirden sonra gitmeme,boğulma prob.
« Yanıtla #33 : 21 Mayıs 2015, 23:07:46 »
Arkadaşlar hangi kablo bilmiyorum ama, motora temas eden buji, krank devir sensörü veya başka kablo bende de rampada çekmeme vardı, arada düz yolda tekleme oldu usta baktı motor gövdesine kablo temasını gördü ayırdı sorun şükürler olsun düzeldi . Bu temas motora giden elektrik akımını kendi üzerine alarak akım düşmesine sebep olurmuş ustanın tespiti geçmiş olsun.