Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: aracımı satıcam  (Okunma sayısı 7573 defa)

aracımı satıcam
« : 30 Ekim 2010, 03:15:28 »
2001 bora 1.6 comfortline aracımı bu hafta pazara cıkarıcam..68.000 km de siyah en ufak çizik yok.hiç bir yerinde en ufak boya yok.yeni pastacila attım araba kaymak gibi.işyerinden arkadasım 20.000 tl teklif etti.fakat piyasadan anlayan bi arkadasım var.22 den assa verme diyor.size 22 23 milyara satabilirmiyim aracımı, yoksa 20.000 tl ye veriyim mı arkadasıma??? SAYGILAR...

Çevrimdışı yellow_driver

  • Otomobil
    GOLF 6 1.6 TDİ
    Şehir
    Mersin
Ynt: aracımı satıcam
« Yanıtla #1 : 30 Ekim 2010, 20:15:31 »
21 deyip, arada anlaşmaya  bakın.2003-2004 modeller 23 civarına gidiyor. o da çok temiz olanlar

Çevrimdışı vicetuning

  • Yavaş Yavaş Tam Gaz...!
Ynt: aracımı satıcam
« Yanıtla #2 : 30 Ekim 2010, 21:20:08 »
hocam bence 2000 TL eder ama senin araban değil piyasadaki diğer 2001 comfotlineler. 68000 de hatasız hemde siyah arac bence 20000 yazıktır bende de aynı seninki gibi 60000 kmde olanı var  21000 TL veren var vermiyorum sende sakın 22000 TL'den aşağı verme (babanın oğlu olsa bile ) :D

Ynt: aracımı satıcam
« Yanıtla #3 : 30 Ekim 2010, 22:05:10 »
2004 orjinal 70binde comfortline otomatik,boyasız tüpsüz lacivert acil ihtiyaçtan kuzenim galeriye verdi 21500e, biniciye de 23e gitsin, arabanız şu eder bu eder demek istemiyorum, fikir olsun diye yazdım

Çevrimdışı 06onur

  • Otomobil
    golf tsi 122ps +LPG
Ynt: aracımı satıcam
« Yanıtla #4 : 31 Ekim 2010, 00:57:53 »
Galeri 2-3000 koymadan satmaz. Kayınpederin Fokus 2003 e 12500-14000arası fiyat verdiler. Ev alırken 17000e saydırdı. Müteahhit ertesigün 17500e elden çıkarmış. Galeri fiyatı ölçek değil.

20-21000 iç anadolu arabasının ederi ama 68.000 orj km ve sıfır boya bulmak imkansız gibi birşey. Alıcına 22000e satarsın, biraz zaman alabilir ama bence diret.

2000 Golf 4basicline temiz, deri döşeme 16jant. 21750ye sattı arkadaşım hemde 180000civarındaydı araç alıcına satılır araç. Piyasa 17-18000
« Son Düzenleme: 31 Ekim 2010, 00:58:10 Gönderen: 06onur »
YAKIT YİNE ARTTI!!!! BENZİN 5.09TL LPG 2,71
2010DA BENZİN:3,30 LPG:1.80 di

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
Ynt: aracımı satıcam
« Yanıtla #5 : 31 Ekim 2010, 10:23:50 »
merhaba
bence : 
  aracın normalde ederi:    17000 -17500
 hatasız olduğu için de ederi 20000- dir oda öylesine hatasız bir arac arayana  satılacağı rakamdır.ama yinede siz bilirsiniz araç sizin  burası istanbul ne olacağı belli olmaz  belki daha fazla da veren olabilir.
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Çevrimdışı beyazbora

  • Otomobil
    WV BORA
    Şehir
    Ordu
  • SELAMLAR...
Ynt: aracımı satıcam
« Yanıtla #6 : 31 Ekim 2010, 20:12:08 »
aracın resimlerini koyar mısın
bende de 2001 terndline var km si 181.000 de
satıp daha az km'li bir bora alamayı düşünüyorum

BİSMİLLAH HER HAYRIN BAŞIDIR...

Ynt: aracımı satıcam
« Yanıtla #7 : 31 Ekim 2010, 21:52:09 »
çok mantıklı   :saygılar

Ynt: aracımı satıcam
« Yanıtla #8 : 31 Ekim 2010, 22:56:33 »
arkadasla bugun pazara cıktım.22.500 yazdım 22 ye sattım,100 euro kapora aldım yarın satıs işlemlerini baslatıcaz.:) inanamıyorum ya saat 9 da pazara çektim saat 12 de alıcısı geldi.her kula nasip olmaz böyle satıs :) saat 9 dan 12 ye kadar da hiç bası boş kalmadı.2 3 araba alıp sattım bugune kadar en kolayı buydu valla :) şimdi passat yoluna dogru vw'den şaşmammm :)neyse gıdıyım bı  arabama veda edıyım son kez bı tur atalım beraber yarın gidiyo :(

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • Tam Gaz Kumburgazzzz
Ynt: aracımı satıcam
« Yanıtla #9 : 31 Ekim 2010, 23:32:34 »
Hayırlısı olsun.Araç temizse neden satılmasın ben 1 saat içerisinde araç sattığımı bilirim :)

İnşallah gönlüne göre güzel bir araç bulursun ;)
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Ynt: aracımı satıcam
« Yanıtla #10 : 31 Ekim 2010, 23:45:14 »
hayırlı uğurlu olur inşallah :) heyecandan kimliği unutma yarın satış için, ehliyet olmuyormuş  :-\

Çevrimdışı ThE_Unforgiven

  • Tam Gaz Kumburgazzzz
Ynt: aracımı satıcam
« Yanıtla #11 : 31 Ekim 2010, 23:46:52 »
Bizim ehliyetler eski olduğu için tc yok üzerinde o nedenle olmuyor :(
CaDDe De YaVaŞ, OtOBaN Da SaVaŞ

Ynt: aracımı satıcam
« Yanıtla #12 : 01 Kasım 2010, 09:27:33 »
Hayırlı olsun arkadaşım umarım gönlünce bir passat bulursun bu arada güzel paraya satmmışsın tam alıcısına denk gelmiş.

Çevrimdışı beyazbora

  • Otomobil
    WV BORA
    Şehir
    Ordu
  • SELAMLAR...
Ynt: aracımı satıcam
« Yanıtla #13 : 01 Kasım 2010, 13:20:02 »
arkadasla bugun pazara cıktım.22.500 yazdım 22 ye sattım,100 euro kapora aldım yarın satıs işlemlerini baslatıcaz.:) inanamıyorum ya saat 9 da pazara çektim saat 12 de alıcısı geldi.her kula nasip olmaz böyle satıs :) saat 9 dan 12 ye kadar da hiç bası boş kalmadı.2 3 araba alıp sattım bugune kadar en kolayı buydu valla :) şimdi passat yoluna dogru vw'den şaşmammm :)neyse gıdıyım bı  arabama veda edıyım son kez bı tur atalım beraber yarın gidiyo :(

hoca ben alacaktım yaaa :D

hayırlı olsun inşallah iyi satmışsın
BİSMİLLAH HER HAYRIN BAŞIDIR...