Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: 2005 Bora Pasific XZENON far...  (Okunma sayısı 6224 defa)

Çevrimdışı kimeria

  • ŞAH desem MAT olur musun?
2005 Bora Pasific XZENON far...
« : 05 Ağustos 2009, 13:41:36 »
Selam Arkadaşlar ,
2005 model Bora 'ma xzenon far arıyorum.Taktıran arkadaşım var mı?Arabam beyaz , dolayısıyla güzel görüneceğini düşünüyorum.Ne dersiniz?Bana fiyat ve temin edebileceğim yer konusunda yardımcı olabilir misiniz?Şimdiden ilginize teşekkürler...

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
Ynt: 2005 Bora Pasific XZENON far...
« Yanıtla #1 : 05 Ağustos 2009, 13:45:19 »
bora için kesinlikle mercekli far takmadan xenon farı kullanmanızı tavsiye etmiyorum çünkü sadece xenon aydınlatma sistemini bağladığınızda aydınlatmalarınız farların yapısı dolayısıyla yerde parça parça şeklinde olacak ....
   
 
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Çevrimdışı kimeria

  • ŞAH desem MAT olur musun?
Ynt: 2005 Bora Pasific XZENON far...
« Yanıtla #2 : 05 Ağustos 2009, 16:30:31 »
İşin teknik kısmını pek bilmediğim için soruyorum.Mercekli derken nasıl bişeyden bahsediyorsunuz?Yani bana bu olayı , eğer biliyorsanız , maliyeti ile birlikte detaylar mısınız? Teşekkürler

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
Ynt: 2005 Bora Pasific XZENON far...
« Yanıtla #3 : 06 Ağustos 2009, 00:17:57 »
http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.tuningpiyasa.com/images/products/00/45/49/4549_buyuk.jpg&imgrefurl=http://www.tuningpiyasa.com/%3Furun-detay_4549_VW_Bora_Angel_Eye_Far_1999-2005_Siyah.html&usg=__iZZehgmTvK-txebpMVYUDmpXy9c=&h=242&w=350&sz=12&hl=tr&start=9&um=1&tbnid=XR5l7v0sjYlJVM:&tbnh=83&tbnw=120&prev=/images%3Fq%3Dsonar%2Bbora%26hl%3Dtr%26um%3D1
  yukarıdaki linke tılkarsan mercekli far modelini görebilirsin fiyatı

 sana toplamda bu iş 500-550 arasına mal olur...dikkatli bakarsan benim aracımdada o linktekilerden var...

  çok pahalı oluyor dersen sadece xenon takarım dersen  sen bilirsin benden söylemesi
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Ynt: 2005 Bora Pasific XZENON far...
« Yanıtla #4 : 07 Ağustos 2009, 00:13:32 »
bende 2005 model boraya sahibim monza marka 6000k lık xenon taktırdım şuana kadar bi problem olmadı gerçekten çok güzel aydınlatıo hele uzunları yakınca sabah oluyo.. 8000k lık istemiştim ama bir kaç kişiden olumsuz şeyler duydum  hava puslu olduğu zaman çukurları göstermeme gibi bi sorun oluyormuş bende garantiye aldım 6000k lık taktırdım ve memnunum  :tamamdir

Ynt: 2005 Bora Pasific XZENON far...
« Yanıtla #5 : 07 Ağustos 2009, 08:50:24 »
selam arkadaşlar. 2004 pasific sahibiyim. 8000K zenon var geyat güzel aydınlatıyor. tavsiye ederim.

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
Ynt: 2005 Bora Pasific XZENON far...
« Yanıtla #6 : 07 Ağustos 2009, 11:26:46 »
tunç ve gri patron siz araçlarıza sadece xenon mu taktınız ...öyleyse yerde ki görüntüsü iyi mi sizce  :( aydınlatma da ışık kırılması oluyor yerde parça parça serpmiş gibi oluyor...

   monzaya bişey demem bende yıllardır kullanıyorum...
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Ynt: 2005 Bora Pasific XZENON far...
« Yanıtla #7 : 07 Ağustos 2009, 12:06:18 »
2004 pasific boraya  bizde taktırdık narkes abimiz bilir bulusmada vardı beyaz bora  8000k monza bizimkide  ısıgı cok dagıtıo euzunları yakınca yolu degilde bizim apartmanın 3. katını aydınlatıo anlıyacagınız ısık cok dagılıo normal farlarda
« Son Düzenleme: 08 Ağustos 2009, 00:57:33 Gönderen: oguz oktay »

Ynt: 2005 Bora Pasific XZENON far...
« Yanıtla #8 : 07 Ağustos 2009, 13:18:32 »
Merhaba ben ilk başta angel düşünüyorum aklımda fk vardı fakat xzenon a uyumsuz olduğu yazıyor önce ilk zamanlar angel takacam sonra xzenon taktırıcam para biriktikçe öneriniz ne olur bu far konusunda ne yapmalıyım?

Çevrimdışı nakres

  • http://www.vwpasa.com/
Ynt: 2005 Bora Pasific XZENON far...
« Yanıtla #9 : 07 Ağustos 2009, 15:48:15 »
bendekiler sonar 10 üzerinden 10
!!!!MECNUN  BİLSEYDİ VW SEVGİSİNİ SEVERMİYDİ LEYLA ZİLLİSİNİ...?????...!!!!
    http://www.vwpasa.com/   
    http://www.andcarotomotiv.com]Andcar Otomotiv Hizmetleri[/fon

Ynt: 2005 Bora Pasific XZENON far...
« Yanıtla #10 : 07 Ağustos 2009, 23:38:32 »
evet nakres sadece xenon var. ışık dağılması çok oluyo oğuz arkadaşın dediği gibi uzunları bi yakınca apartman aydınlanıo ama ben memnunum tabiki gece yolculuklarında çok iyi oluyo 6000k fazla karşı yöndekilerin gözünüde almıo tavsiye ederim   ;)
« Son Düzenleme: 08 Ağustos 2009, 00:12:33 Gönderen: Gri patron »