Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: Yeni S3- Paris show fotoğrafları  (Okunma sayısı 6754 defa)

Çevrimdışı TuningLINE

  • Polo Community
Yeni S3- Paris show fotoğrafları
« : 02 Ekim 2006, 11:42:44 »








videosunu videolar bölümüne ekledim
« Son Düzenleme: 02 Ekim 2006, 11:44:35 Gönderen: TuningLINE »
http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Ynt: Yeni S3- Paris show fotoğrafları
« Yanıtla #1 : 02 Ekim 2006, 11:48:36 »
güzel araba, eline sağlık...

Çevrimdışı TuningLINE

  • Polo Community
Ynt: Yeni S3- Paris show fotoğrafları
« Yanıtla #2 : 02 Ekim 2006, 12:27:41 »








http://img149.imageshack.us/img149/5428/vwpolo6ndriverwo9.gif

Lütfen elinizden geldiğince Türkçe yazım kurallarına dikkat ediniz

Çevrimdışı corrado_g60

  • Volkswagen Türkiye
Ynt: Yeni S3- Paris show fotoğrafları
« Yanıtla #3 : 02 Ekim 2006, 13:35:04 »
rengı dısında cok buyuk bı artısı yok.
 spor oldugunu daha cok vurgulasalar daha ıı olurdu

Çevrimdışı G60

  • Otomobil
    Audi A5 TFSI - Allroad 2.7T
    Şehir
    Ankara
Ynt: Yeni S3- Paris show fotoğrafları
« Yanıtla #4 : 02 Ekim 2006, 14:30:58 »
rengı dısında cok buyuk bı artısı yok.
 spor oldugunu daha cok vurgulasalar daha ıı olurdu

Sleeper ;D
Alıntı yapılan: M. Kemal ATATÜRK
"Türk milletindenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır."

Ynt: Yeni S3- Paris show fotoğrafları
« Yanıtla #5 : 02 Ekim 2006, 18:11:18 »
guzel olmus hemen siparsi verelim.....

Çevrimdışı corrado

  • amca
Ynt: Yeni S3- Paris show fotoğrafları
« Yanıtla #6 : 02 Ekim 2006, 19:04:35 »
moda herhalde bu renk
ford focus st de kullandıydı.

alihan sipariş verelim bayiye gelince almaktan vazgeçeriz.
sende gidip bi test sürüşü yaparsın :)
hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır

Ynt: Yeni S3- Paris show fotoğrafları
« Yanıtla #7 : 02 Ekim 2006, 19:20:09 »
eskiden bu reng vosvos da vardi....turuncu....;)

Atif Hocam neden olmasin....;D ;D

Ynt: Yeni S3- Paris show fotoğrafları
« Yanıtla #8 : 02 Ekim 2006, 19:20:48 »
ben  bu arabayi yalniz beyaz alirim...;)

Çevrimdışı neco_ua

  • Golf mk II
Ynt: Yeni S3- Paris show fotoğrafları
« Yanıtla #9 : 01 Şubat 2007, 03:12:58 »
3 çıktı mertlik bozuldu.
Forza 4 ! :D
II'den ötesi yalan.

Ynt: Yeni S3- Paris show fotoğrafları
« Yanıtla #10 : 21 Haziran 2010, 01:14:03 »
ben  bu arabayi yalniz beyaz alirim...;)
aynen kasım gıbı a3 almayı dusunuyorum beyaz yada fume super duruyo araçta
Sayfa düzenini bozan büyüklükte imza.

Ynt: Yeni S3- Paris show fotoğrafları
« Yanıtla #11 : 02 Temmuz 2010, 08:38:00 »
arkadan çok toplu duruyo ya.ama artık makyaj lazım buna.yada yeni bi kasa.bu renk range rover sportada çok güzel gidiyo =)