Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.  (Okunma sayısı 9409 defa)

audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.
« : 01 Kasım 2014, 21:39:05 »
arkadaşlar selamlar.aracımla seyir halindeyken bir anda yol bilgisayarı ekranında kırmızı ünlem işareti ve altında da brakes yazısı çıktı doğal olarak yavaşladım ve aracım 10km hıza indiğinde stop etti.kontak anahtarını çıkardım geri taktım.ilk aşamaya geldiğimde bipp diye bir ses ve yol bilgisayarı ekranında yine kırmızı ünlem ve marş basmıyor bir süre bekledim ne yapacağımı bilmeden kaputu açtım öyle bir boş boş baktıktan sonra kaputu kapatarak tekrardan anahtarı taktım ve arabam çalıştı.
yukarıda belirttiğim durum 2 gündür karşıma çıkınca aldım arabayı sanayiye götürdüm.bilgisayara bağladılar ve net bişey söyleyemeden gösterge panelinden bu arıza sanırım dediler.bunun tamiri yok olmuyor yenisini almanız lazım dediler.ben biraz sıkıştırınca birini daha aradılar ve telefondaki kişi get a way denilen bir parçadan bahsetti bunun üzerine hurdacılardan çıkma olarak get a way parçası alınarak aracıma takıldı ve aracım 2 gün sanayide kaldıktan sonra arızanın çözüldüğünü söylediler..
mutlu mesut oradan ayrıldıktan 25 km sonra yine aynı ses ekranda kırmızı ünlem altında brakes yazısı ve el freni simgesi yanıp yanıp sönerken bir anda aracım yine stop etti.bende hemen ustayı aradım dedim böyle böyle oldu ,geri getir dediler aracı götürdüm bilgisayara bağladılar yine bişey yok görünen.pazartesi günü bırak biz iyice bir bakalım dediler ancak sorunu net olarak bulamadılar.daha önce böyle bir durumlar karşılaşan başına gelen var mı?
tek derdim sorunun tam olarak ne olduğunun saptanması.ne kaynaklı olduğunun bulunması.aşağıda resimler mevcut.
aşağıdaki adresteyse bu arızayı yaptığı anda çektiğim video var.videoda 4 lüleri ben açtım onun dışındaki hiç bir şey benim kontrolümde değil.
http://www.youtube.com/watch?v=M_qb2tFJzEY&feature=youtu.be
acil yardımlarınızı bekliyorum saygılar.

Ynt: audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.
« Yanıtla #1 : 01 Kasım 2014, 21:50:09 »
Gateway ı değiştirmişler ama alakası yok. Arıza kaydını ne olduğunu bilsek yorumlarız ama hem abs hem el freni ikazı yanıyorsa sıkıntının gatewayda olduğunu söyleyen ustanın ustalığına tukureyim.

Ynt: audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.
« Yanıtla #2 : 01 Kasım 2014, 21:56:59 »
hocam katılıyorum ben arabadan anlamam biner geçerim ancak aklıma yatmadı.ve böyle bir özel servisin arıza tespiti yapamaması çok enteresan ve bana durduk yere alakasız parça aldırması.gören duyan yaşan biri varsa inş yardımcı olur.benim tek istediğim şey bu arızanın nedeni ne olabilir.video da tam olarak durum net bir şekilde ortada.

Ynt: audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.
« Yanıtla #3 : 01 Kasım 2014, 22:14:45 »
Nerede oturuyorsunuz

Ynt: audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.
« Yanıtla #4 : 01 Kasım 2014, 22:20:07 »
ankara hocam

Ynt: audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.
« Yanıtla #5 : 01 Kasım 2014, 22:28:55 »
Necati ustaya gidin kaygusuz oto necati kaygusuz.

Ynt: audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.
« Yanıtla #6 : 01 Kasım 2014, 23:58:51 »
hocam adres telefon bilgilerini paylaşırmısınız?birde gereksiz yere değişen 1 parça var get a way.. onun parasını ve işçiliği durumu da var.onu ne yapmak lazım ?bununla alakalı bir kanun yasa benzeri bişey  varmı ?

Çevrimdışı falconxtc

    Otomobil
    Golf 1.4 TSI Comfortline
    Şehir
    Eskişehir
Ynt: audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.
« Yanıtla #7 : 02 Kasım 2014, 00:13:31 »
Geçmiş olsun. Siteden bakarsanız Necati Usta sitede tanınmaktadır. Adres ve telefon bilgisi aşağıdaki gibi olması lazım yanlışsa arkadaşlar düzeltir.

Kaygusuz Oto
İvedik organize san. 88 oto 2. Bölge 1468 cad. 2281 sok. No : 2, Yenimahalle, Ankara
0535 946 3733

Ynt: audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.
« Yanıtla #8 : 02 Kasım 2014, 01:04:48 »
hocam görüştüm cihazlarında bir arıza varmış ve hizmet veremiyorlarmış geçici bir süre...

Çevrimdışı azap5555

  • Otomobil
    1.2 tsi referance ibiza 2015
    Şehir
    İstanbul
Ynt: audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.
« Yanıtla #9 : 02 Kasım 2014, 02:38:05 »
Araç fren sistemi sorunu göstermiş, yetkili servisin bulması lazım, işçiliği bilmem ama parça olarak basit birşey çıkacak büyük ihtimal.

Çevrimdışı Frequency

  • Otomobil
    2008 Skoda Fabia 1,4 TDI
    Şehir
    Ankara
Ynt: audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.
« Yanıtla #10 : 03 Kasım 2014, 09:02:42 »
Çok mu basit bir öneri , bilmiyorum ama el freni uyarı ışığı switch i kontrol edildi mi?Bazen zor gibi görünen sorunların çözümü basit birşey de çıkabiliyor.
2008  Fabia TDI PD80

Çevrimdışı okaykay_1

  • Otomobil
    2001 1.9TDİ + yazlım mk4
    Şehir
    Ankara
  • okay kaygusuz
Ynt: audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.
« Yanıtla #11 : 03 Kasım 2014, 11:15:33 »
bencede el freni ilgili bir problem gözüküyor
Meğer aşk varmışta biz onu sadece insanlarda aramışız.. tdi

Ynt: audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.
« Yanıtla #12 : 04 Kasım 2014, 22:23:56 »
araç 2 gündür ankarada popüler bir yerde sanayide ve hala çözümü bulamadılar.

Çevrimdışı okaykay_1

  • Otomobil
    2001 1.9TDİ + yazlım mk4
    Şehir
    Ankara
  • okay kaygusuz
Ynt: audi a3 bilinmeyen arıza.çözüme 100 puan.
« Yanıtla #13 : 05 Kasım 2014, 09:12:43 »
bencede el freni ilgili bir problem gözüküyor
şasmazda gürel voswagene götürmeni öneririm
Meğer aşk varmışta biz onu sadece insanlarda aramışız.. tdi