Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Gönderen Konu: a3 tavsiyeniz  (Okunma sayısı 61380 defa)

a3 tavsiyeniz
« : 06 Nisan 2014, 10:22:41 »
35000 liraya kadar a3 tavsiyeniz nedir beyler, a3 ile ilgili cok bilgim yok kisaa bi dgerlendirme yaparsaniz sevinirim modellerle ilgili.

Ynt:
« Yanıtla #1 : 06 Nisan 2014, 22:09:35 »
Takip.

Sıkıntı yok amudo kalkarak yollandı.

Ynt: a3 tavsiyeniz
« Yanıtla #2 : 08 Nisan 2014, 11:48:48 »
takip

Ynt: a3 tavsiyeniz
« Yanıtla #3 : 12 Nisan 2014, 14:49:32 »
A3 sportback 1.6 derim ;)

Ynt: a3 tavsiyeniz
« Yanıtla #4 : 12 Nisan 2014, 14:50:49 »
Ama a3 yerine git bmw 116 premium al bence :)

Ynt: a3 tavsiyeniz
« Yanıtla #5 : 12 Nisan 2014, 16:22:23 »
AUDI A 3TEN ŞAŞMA DERİM

Çevrimdışı west_55

    Otomobil
    Ford Focus C-Max TDCİ
    Şehir
    Kocaeli
Ynt: Ynt: a3 tavsiyeniz
« Yanıtla #6 : 12 Nisan 2014, 19:03:24 »
Sahsen BMW'nin HB araclari cirkin ordek yavrusu gibi duruyor. Nerdeyse tum araclari sedan oldugu icin midir bilmem ama 1 serisi cok bicimsiz geliyor. Bence A3

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Ynt: a3 tavsiyeniz
« Yanıtla #7 : 20 Nisan 2014, 23:22:49 »
35000 liraya kadar a3 tavsiyeniz nedir beyler, a3 ile ilgili cok bilgim yok kisaa bi dgerlendirme yaparsaniz sevinirim modellerle ilgili.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-2006-model-coktemiz-masrafsiz-bir-aractir-161334567/detay
hız seviyorsan bu abi sevmiyorsan
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-2006-model-coktemiz-masrafsiz-bir-aractir-161334567/detay
bu bana kalırsa :)
MK4 Golf PD130 Highline

Çevrimdışı mussel

  • Otomobil
    A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
    Şehir
    İstanbul
Ynt: a3 tavsiyeniz
« Yanıtla #8 : 26 Haziran 2014, 23:17:34 »
35000 liraya kadar a3 tavsiyeniz nedir beyler, a3 ile ilgili cok bilgim yok kisaa bi dgerlendirme yaparsaniz sevinirim modellerle ilgili.
Konu biraz eskimiş ama yinede bildiklerimi yazayım.35 bin liraya kadar 8P kasa yani 2004 ve üzeri tahminen 2007 modele kadar 5 kapı 1.6 atmosferik motor 3 yada 5 kapılı olanlardan rahatlıkla alınabilir.Şahsi fikrim artık atmosferik araçlar yerini turbo beslemeli motorlara bıraktığından bahsettiğiniz rakamlara artık atmosferik motorlu bir araç almak pek mantıklı değil.Sebebi daha az yakıtla daha fazla güç ve hareket mesafesi sağlanabilmesi.
03.06.2005

Çevrimdışı rene

  • Otomobil
    Jetta Tdi
    Şehir
    Sakarya
Ynt: a3 tavsiyeniz
« Yanıtla #9 : 27 Haziran 2014, 16:21:28 »
Konu biraz eskimiş ama yinede bildiklerimi yazayım.35 bin liraya kadar 8P kasa yani 2004 ve üzeri tahminen 2007 modele kadar 5 kapı 1.6 atmosferik motor 3 yada 5 kapılı olanlardan rahatlıkla alınabilir.Şahsi fikrim artık atmosferik araçlar yerini turbo beslemeli motorlara bıraktığından bahsettiğiniz rakamlara artık atmosferik motorlu bir araç almak pek mantıklı değil.Sebebi daha az yakıtla daha fazla güç ve hareket mesafesi sağlanabilmesi.

doğru diyosun mustafa ama yakıt  lpg uymu vs nolacak :/

Çevrimdışı mussel

  • Otomobil
    A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
    Şehir
    İstanbul
Ynt: a3 tavsiyeniz
« Yanıtla #10 : 28 Haziran 2014, 00:50:56 »
doğru diyosun mustafa ama yakıt  lpg uymu vs nolacak :/
Konuyu açan arkadaş ekonomi durumu Vs.bahsetmemiş.Sadece fiyat belirtmiş.Soru başka şekilde olsaydı ona göre cevap yazardım.LPG konusunda sende haklısın,en iyi alternatif bu ben bile 200 tane beygiri bazı riskleri göz önüne alıp lpg ile besliyorum.
03.06.2005

Çevrimdışı mussel

  • Otomobil
    A4 B7 2.0 TFSİ AVANT QUATTRO
    Şehir
    İstanbul
Ynt: a3 tavsiyeniz
« Yanıtla #11 : 28 Haziran 2014, 00:54:01 »
Artık şuda var lpdi yavaş yavaş yayılıyor şuan biraz tuzlu ama emin ol yakın zamanda oda fiyat olarak aşağı iner.
03.06.2005

Çevrimdışı rene

  • Otomobil
    Jetta Tdi
    Şehir
    Sakarya
Ynt:
« Yanıtla #12 : 28 Haziran 2014, 11:50:23 »
Valla lpdi makul fiyata iner ve yayginlasirsa tsi den baska motora binmem ama fayda fiyat oranı suan yerlerde.ayrici ilk calistirmadaki sıkıntılar hala sürüyor malesef.